Danes smo s petošolci na krožku KO-DI-AM raziskovali pojem algoritem. Da bi si lažje predstavljali, kako algoritem deluje, so učenci vodili svojega sošolca po učilnici z natančnimi navodili, da bi ga pripeljali do table. Sprva so bila navodila preveč ohlapna, vendar so jih učenci sčasoma izboljšali in uspešno pripeljali sošolca do cilja. Ko smo osvojili osnovni koncept algoritmov, smo novo znanje preizkusili še na interaktivni internetni igri, kjer smo spoznali pomen preciznosti navodil in uvedli nove pojme, kot sta funkcije in zanke.
V petek smo se s šestošolci osredotočili na računalniško mišljenje. Preko reševanja nalog za prihajajoče tekmovanje Bober, ki se ga bomo udeležili novembra, so učenci urili svoje logično sklepanje in reševanje problemov. Najprej smo naloge reševali na papirju in na tabli, nato pa smo se preizkusili še v reševanju starih nalog s preteklih tekmovanj. Te naloge so bile vse prej kot lahke, saj zahtevajo precej pozornosti in razumevanja, kar pa je učencem predstavljalo odličen izziv in pripravo na tekmovanje.